کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316420 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی رایانه‌ای صدای فراموش شده مجوز ساخت دریافت کرد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای به 'بازی صدای فراموش شده' با موضوع تاریخی – اساطیری و سبك ماجراجویی مجوز تولید داد.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایرنا؛ بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای صدای فراموش شده به نویسندگی اشكان رهگذر و عماد رحمانی، برای استودیو بازی سازی عصر بازی پارس طراح این بازی، پروانه ساخت صادر كرد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یك مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالكیت و مجوز انتشار الزامی است.

شهباز، شهربانو، پادشاه، وزیر، ملكه جنگل، ابوحكیم و پرنده عشق از شخصیت های اصلی بازی صدای فراموش شده و سرزمین آفتاب، جنگل سیاه، سرزمین مرمر، سرزمین بیرنگ و سرزمین آب از مراحل و مكان های (لوكیشن) مختلف این بازی است.

پس از درگذشت ملكه، در شهر خورشید اتفاقاتی می افتد و پادشاه با خیانت اطرافیان به خوابی طولانی فرو می رود. شاهزاده شهر آفتاب یا همان شهباز با طی كردن مسیری از عشق و عرفان و گذر از سرزمین های ناشناخته و نجات ملكه جنگل و ... تلاش می كند جان پدر را نجات دهد.

متقاضیان دریافت پروانه تولید بازی های رایانه ای می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تكمیل فرم های مربوطه اقدام كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9573 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1391/03/26 تعداد مشاهده: 2313
سافت گذر